Kurumsal
Bakış Açımız
Proje tecrübemizden faydalanarak oluşan riskleri en aza indirmek, zaman ve maliyetten tasarruf etmektir. Başarının gelişim, düzenli ve disiplinli bir çalışma ve sürekli öğrenme ile olacağına inanıyoruz. Oratech, bu doğrultuda çalışanların üretim koşullarını iyileştirmek, kişisel gelişimlerini sağlamak ve firma verimliliğini arttırmak için çalışmaktadır. Oratech'in üretim felsefesi; projeleri kaliteden ödün vermeksizin en kısa sürede bitirmek ve müşteri memnuniyetini en yüksek noktada tutmaktır. Önceliklerimiz, çalışmalarımızı planlarken ve çözüm üretirken, “bütün, parçalardan oluşur” anlayışıyla belirlenmektedir. Bilişim teknolojilerinde sağladığı başarı ivmesini tüm müşterileriyle paylaşarak bu başarıyı markalaştırmayı, vizyon ve paydaşlarından aldığı gücü, onların gelişimi için kullanmayı, ülkesi için değer yaratmayı; güvenilir, yenilikçi ve yönlendirici teknoloji, çözüm, hizmet liderliği yapmayı ve sürdürmeyi misyon olarak belirlemiştir. Oratech, Mevcut bir fikirden yeni yaratılan bir konsepte kadar, tüm aşamalarda yaratıcı ve kusursuz çözümler geliştirmektedir. Portföyüyle verimli, uzun vadeli ilişkiler kuran Oratech, deneyimini ve bilgilerini ekibiyle olduğu kadar müşterileriyle de paylaşmaktadır. Yatırımlarını; “Veri Yönetimi & Güvenliği & Sunumu” ve “Nitelikli Özel Telekomünikasyon Projelerinin Yönetimi” konularında “Türkiye’deki En Güvenilir Marka” olma hedefi ile sürekli arttırmaktadır. Oratech News
CEIR/MEIR Becomes the Only Successful Product in the World.
The CEIR/MEIR system, which was made for the first time in the world by the Oratech company in Turkey to the Ministry of Transport, became the only SUCCESSFUL employee system in the world.
In Oratech Turkic Republics,
MEIR, THIRDEYE, CDMS products have completed MOU pre-protocol agreements in Turkic Republics and many countries.
In the Oratech Africa region,
MEIR, THIRDEYE, CDMS products have completed MOU memorandum agreements in many African countries.
We added a new partnership
DIAMANTI, a special LOCAL CLOUD solution that performs 10X in special cases and 100X in database and app systems
Disabled citizens will be able to receive call service
Experience a Face-to-Face, Modern Technology with Elçi Assist
|
|
|
|||||||
2010 © Oratech | It is forbidden to re-publish or distribute the contents of www.oratech.com.tr All rights reserved. Design and Implementation Oratech |